НЕТРАДИЦІЙНІ ПРИЙОМИ РОЗКРИТТЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5818Анотація
У статті розглядаються перспективи використання нетрадиційних методик і прийомів актуалізації та розкриття творчого потенціалу особистості, які базуються на використанні візуальних засобів. На основі огляду поширених нетрадиційних стратегій активізації та розвитку творчих здібностей особистості, простежуються шляхи удосконалення фахової підготовки студентів художньо-графічних факультетів педвузів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М., 1989.
Кондрашова Л. В. Превентивная педагогика: Учебное пособие. Кривой Рог: КГПУ, 2004. - 304 с.
Майков В. В., Козлов В. В. Трансперсональная психология: Истоки, история, современное состояние. М.: ООО Издательство ACT и др., 2004. 603 с.
Серов Н. В. Светоцветовая терапия. Смысл и значение цвета: информация - цвет интеллект. - СПб.: Речь, 2001. - 256 с.
Якиманская И. С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Сентябрь, 1996. - 96 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O.V. Chyrva

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.