ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5919Ключові слова:
art education, creative research activity, authorized coursesАнотація
The article deals with theoretical and methodical aspects of the problem of succession in formation creative research skills of the future teachers of music. The research is dedicated to experimental work carried out by the author of the publication.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гринчук І. II., Вислоцька Н.І. Щоденник музичних вражень. 1 (2, 3, 4) клас. Посібник-зошит. - Тернопіль: Астон, 2003. - 48 с.
Методичні рекомендації до вивчення курсу «Основи наукових досліджень» / Укл.: І. П Гринчук. - Тернопіль: ТДІТУ, 2003. - 43 с.
Методичні рекомендації до вивчення курсу «Основи музичної інтерпретації» / Укл.: І. П. Гринчук. - 2-е вид., доп. - Тернопіль: ТДІіУ, 2002. - 35 с.
Семиченко В. А. Вибір освітньої парадигми як складова професіоналізму викладача // Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: Проблеми теорії та практики підготовки вчителя-вихователя-викладача: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. - К.: НПУ, 2005. - С . 19 - 22.
Сисоєва С. Творчість як умова самореалізації особистості // Професійно-художня освіта України: 36. наук. пр. / Ред. І. А. Зязюн. - К. - Черкаси, 2003. - Вип. П. - С. 20-26.
Рудницька О. ТІ. Педагогіка: загальна та мистецька. - К., 2002. - 270 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 I.P. Hrynchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.