ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Л.O. Савченко Криворізький державний педагогічний університет
  • K.Ю. Савченко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6025

Анотація

У статті розглядаються проблеми ігрового навчання студентів з метою розвитку комунікативних умінь на заняттях з іноземної мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 199 / PDF downloads: 60

Посилання

Великий тлумачний словник сучасної української мови. Уклад і голов. Ред. В.Т.Бусел. - К.; Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2003. - 1440 с.

Галузинський В.М. Индивидуальньїй подход в воспитании учащихся / В.М.Галузинський. - К.: Радянська школа, 1982. - 133 с.

Голіцинський Ю. Граматика. Збірник вправ / Ю.Голіцинський. - К.: Фірма “Інкос”, 2002. - 480 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник І Семен Устинович Гончаренко. - К.: Либідь, 1997. - 376 с.

Гужва Т. Английский язьїк. Разговорньїе темьі. Для абитуриентов, слушагелей курсов, студентов филологических факультетов / Т. Гужва. 2-е изд., исп. - К.: Тандем, 1997. - 352 с.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Савченко L., & Савченко K. (2009). ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 140–145. https://doi.org/10.31812/educdim.6025

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2