НАВЧАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6026Анотація
У статті аналізуються різні форми навчальної взаємодії викладача і студента на заняттях з німецької мови. Доведена ефективність комунікативної структури партнерської роботи. Пропонується ширше використовувати проекти, ділові ігри, метод "Fall-Studien'.
Завантаження
Metrics
Посилання
Виша освіта України і Болонський процес І За редакцією В.Г. Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. - К.: Освіта, 2004. - 384 с.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. - К.: Ленвіт, 2003. - 273 с.
Мельничук Д. Вища аграрна освіта: нові підходи / Д. Мельничук // Аграрна наука і освіта. - 2004. - Том 5. — № 3-4. — С. 5-19.
Рамкова Програма з німецької мови для професійного спілкування для вищих навчальних закладів України. - К.: Ленвіт, 2006. - 90 с.
Современньїй словарь по педагогике / Сост. Рапацевич Е.С. - Ми.: “Современное слово”, 2001. - 928 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 S.M. Amelina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.