НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • A.C. Золотько Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6049

Анотація

У статті розкрито сутність навчального проекту, його обгрунтування в працях учених та педагагів-практиків. Обумовлено доцільність використання в навчальному процесі методу проектів та його практичне значення як один із засобів підвищення активізації пізнавальної діяльності старшокласників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 75

Посилання

Бобрович Г.А. метод проектов как способ организации самостоятельньїх занятий / Г.А.Бобрович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики в підготовці фахівцівгметодологія, досвід, проблеми: Зб.наук.пр. - Випуск 5 / Редкол.: І.А. Зязюн та ін. - Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2004. - С.23-28.

Корчажкина О.М. Реализация педагогических прозктов в общеобразовательной школе / О.М.Корчажкин // Педагогика.2008. - № 8. - С. 29-35.

Педагогическое наследие І Сост. В.М. Кларин, А.Н. Джуринский. - М.: Педагогика, 1988. - 416 с.

Полат Е.С. Метод проектов в современной школе / Е.С.Полат // Информатика и образование. - 2001. - №4. - С. 18-20.

Слінчук В.І. Формування життєвих компетентностей учнів засобами навчального проекту на уроках математики. http://www.eprints.zu.edu.ua/1610/1/20.pdf

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Золотько A. (2009). НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Educational Dimension, 24, 283–288. https://doi.org/10.31812/educdim.6049

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи