НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6049Анотація
У статті розкрито сутність навчального проекту, його обгрунтування в працях учених та педагагів-практиків. Обумовлено доцільність використання в навчальному процесі методу проектів та його практичне значення як один із засобів підвищення активізації пізнавальної діяльності старшокласників.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бобрович Г.А. метод проектов как способ организации самостоятельньїх занятий / Г.А.Бобрович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики в підготовці фахівцівгметодологія, досвід, проблеми: Зб.наук.пр. - Випуск 5 / Редкол.: І.А. Зязюн та ін. - Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2004. - С.23-28.
Корчажкина О.М. Реализация педагогических прозктов в общеобразовательной школе / О.М.Корчажкин // Педагогика.2008. - № 8. - С. 29-35.
Педагогическое наследие І Сост. В.М. Кларин, А.Н. Джуринский. - М.: Педагогика, 1988. - 416 с.
Полат Е.С. Метод проектов в современной школе / Е.С.Полат // Информатика и образование. - 2001. - №4. - С. 18-20.
Слінчук В.І. Формування життєвих компетентностей учнів засобами навчального проекту на уроках математики. http://www.eprints.zu.edu.ua/1610/1/20.pdf
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 A.S. Zolotko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.