ВИБІР ОПТИМАЛЬНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ НА ЗАСАДАХ КВАЛІМЕТРИЧНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • V.I. Павленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6061

Анотація

Стаття розкриває сутність кваліметричного підходу та особливості його застосування в освіті. Використовуючи цей підхід автор розробив кваліметричну модель вибору оптимальних форм та методів науково-методичної роботи в сільській школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 56

Посилання

Беспалько В.Л. Слагаемме педагогической технологи. - М.: Педагогика, 1989. - 190 с.

Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения; Опит теорет. и эксперим. психолог, исследования. - М.: Педагогика, 1986. - 210 с.

Касьянова О.М. Моніторинг в управлінні навчальним закладом / О.М.Касьянова Управлінський супровід моніторингу якості освіти / Т.Б. Волобуєва. - X.: Видав, гр.. “Основа”, 2004. - 96 с.

Марченко Е.К. Методи квалиметрии в педагогике. - М.: Просвешение, 1979. - 198 с.

Методи педагогических исследований /Под ред. А.И.Пнскунова, Г.В.Воробьева. - М.: Педагогика, 1979. - 256 с.

Орлов А.А. Мониторинг инновационньїх процессов в образовании // Педагогика. - 1996. - №3. - С. 9-15.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Павленко V. (2009). ВИБІР ОПТИМАЛЬНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ НА ЗАСАДАХ КВАЛІМЕТРИЧНОГО ПІДХОДУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 357–362. https://doi.org/10.31812/educdim.6061

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи