ВИБІР ОПТИМАЛЬНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ НА ЗАСАДАХ КВАЛІМЕТРИЧНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6061Анотація
Стаття розкриває сутність кваліметричного підходу та особливості його застосування в освіті. Використовуючи цей підхід автор розробив кваліметричну модель вибору оптимальних форм та методів науково-методичної роботи в сільській школі.
Завантаження
Metrics
Посилання
Беспалько В.Л. Слагаемме педагогической технологи. - М.: Педагогика, 1989. - 190 с.
Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения; Опит теорет. и эксперим. психолог, исследования. - М.: Педагогика, 1986. - 210 с.
Касьянова О.М. Моніторинг в управлінні навчальним закладом / О.М.Касьянова Управлінський супровід моніторингу якості освіти / Т.Б. Волобуєва. - X.: Видав, гр.. “Основа”, 2004. - 96 с.
Марченко Е.К. Методи квалиметрии в педагогике. - М.: Просвешение, 1979. - 198 с.
Методи педагогических исследований /Под ред. А.И.Пнскунова, Г.В.Воробьева. - М.: Педагогика, 1979. - 256 с.
Орлов А.А. Мониторинг инновационньїх процессов в образовании // Педагогика. - 1996. - №3. - С. 9-15.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.I. Pavchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.