АБСТРАГУВАННЯ ЯК МЕТОД ДОСЯГНЕННЯ ГАРМОНІЇ ПРИ СТВОРЕННІ УЧБОВОЇ КОМПОЗИЦІЇ В СИСТЕМІ ХУДОЖНІХ ШКІЛ ТА ШКІЛ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • В.В. Гребенік Криворізька дитяча школа мистецтв №1

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6083

Ключові слова:

композиція, абстракція, абстрагування, цілісність, геометричність

Анотація

В статті розглядається проблема вдосконалення методів викладання учбової композиції в школах естетичного виховання. Автор висуває гіпотезу можливості використання абстрактних форм для досягнення гармонійних варіантів композиції і формування цілісного бачення у дітей на перина етапах навчання образотворчій гранаті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 35

Посилання

Власов В. Новый энциклопедический словарь изобразительного искусства: B 10 т. Т.І: А.- СПб.: Азбука - классика, 2004. - С. 34-46

Волков Н.Н Композиція в живописи. - М., 1977

Кириченко М. А., Кириченко І.М. Основи образотворчої грамоти : Навч, посіб- 2-е вид.. перероб і попов. - К: Вища шк., 2002.- 190 с.

Кибрик Е.А. Объективные законі в изобразительном искусстве // Вопр. философии. — 1966. - №10

Кибрик К.А. К вопросу о композиции // Вопр. изобразительного искусства. - М. : Сов. художник, 1954 - С. 31-45

Кузин В.С. Психология. - М: Высш. шк., 1982 - 208 с.

Шорохов Е.В. Методика преподавания композиции на уроках изобразительного искусства в школе. - М.: Просвещение, 1977. - 112 с.

Щербина В.Г. Композиційні вправи як засіб управління розвитком творчих здібностей студентів художньо-графічного факультету. - Кривий Ріг, 1998

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Гребенік V. (2006). АБСТРАГУВАННЯ ЯК МЕТОД ДОСЯГНЕННЯ ГАРМОНІЇ ПРИ СТВОРЕННІ УЧБОВОЇ КОМПОЗИЦІЇ В СИСТЕМІ ХУДОЖНІХ ШКІЛ ТА ШКІЛ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Educational Dimension, 16(1), 134–141. https://doi.org/10.31812/educdim.6083