ЗАСВОЄННЯ МЕТОДІВ ОЛІЙНОГО ЖИВОПИСУ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6111Ключові слова:
живопис, художник-педагог, удосконалення навчального процесуАнотація
У статті розглядуються основні етапи оволодіння методами олійного живопису та їх роль в становленні професійної підготовки вчителів образотворчого мистецтва. Простежуються шляхи вдосконалення процесу викладання живопису.
Завантаження
Metrics
Посилання
Чистяков П.П. Письма, записные книжки, воспоминания. - М., 1953.
Волков Н.Н. Цвет в живописи. - М., 1982.
Кримов Н.П. Художник-педагог - М: Из-во АХ СССР, 1960.
Рисунок, живопись, композиція. Хрестоматія (Ростовцев Н.Н., С.Е. Игнатьев, Е.В. Шорохов) - М., 1989.
Пузырьков В.Г. Виконання дипломного завдання. - НАМ. Bип. 2. К., 1995.
Беда Г.В. Живопись. - М., 1986.
Зайцев А.С. Советы мастеров - Л., 1973,
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 V.V. Mishurovsky
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.