ЗАСВОЄННЯ МЕТОДІВ ОЛІЙНОГО ЖИВОПИСУ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • В.В. Мішуровський Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6111

Ключові слова:

живопис, художник-педагог, удосконалення навчального процесу

Анотація

У статті розглядуються основні етапи оволодіння методами олійного живопису та їх роль в становленні професійної підготовки вчителів образотворчого мистецтва. Простежуються шляхи вдосконалення процесу викладання живопису.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 37

Посилання

Чистяков П.П. Письма, записные книжки, воспоминания. - М., 1953.

Волков Н.Н. Цвет в живописи. - М., 1982.

Кримов Н.П. Художник-педагог - М: Из-во АХ СССР, 1960.

Рисунок, живопись, композиція. Хрестоматія (Ростовцев Н.Н., С.Е. Игнатьев, Е.В. Шорохов) - М., 1989.

Пузырьков В.Г. Виконання дипломного завдання. - НАМ. Bип. 2. К., 1995.

Беда Г.В. Живопись. - М., 1986.

Зайцев А.С. Советы мастеров - Л., 1973,

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Мішуровський V. (2006). ЗАСВОЄННЯ МЕТОДІВ ОЛІЙНОГО ЖИВОПИСУ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА. Educational Dimension, 16(1), 328–332. https://doi.org/10.31812/educdim.6111