РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВГІ И

Автор(и)

  • Л.В. Нечаєва Південноукраїнський НПУ імені К.Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6114

Ключові слова:

модернізація освіти, професіоналом вчителя мистецьких дисциплін, художнє мислення

Анотація

У статті розглядаються питання модернізації професійної підготовки майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Певної уваги автор надає значущості опанування мистецтвом як концептуальні базису розвитку їх художнього мислення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 30

Посилання

Зязюн І. Гуманістична парадигма в освіті // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції перспективи розвитку. - Київ, 1996. - С. 8-12.

Лещенко М. Зарубіжні технології підготовки вчителів до естетичного виховання. - Київ, 1996. - 192 с.

Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / Пер. с англ. М: Смысл. - 425 с.

Орлов В. Професійне ставлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: Монографія За заг. ред І.Л. Зязюна. - К.: Наукова думка, 2003. - 262 с.

Освітні технології. Навчально-методичний посібник / О.М. Пехота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. / За заг. ред. О.М.Пехоти. - К: А.С.К, 2001. - 256 с.

Флоренский П.А. Избранное в 2-х т. - М.: «Правда», 1990. - 347 с.

Шевнюк О.Л. Зміст культурологічної освіти майбутнього вчителя // Проблеми педагогічних технологій. - 36. наукових праць. - №1. -Луцьк, 2002. - С. 133-140.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Нечаєва L. (2006). РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВГІ И. Educational Dimension, 16(1), 352–360. https://doi.org/10.31812/educdim.6114