РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВГІ И
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6114Ключові слова:
модернізація освіти, професіоналом вчителя мистецьких дисциплін, художнє мисленняАнотація
У статті розглядаються питання модернізації професійної підготовки майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Певної уваги автор надає значущості опанування мистецтвом як концептуальні базису розвитку їх художнього мислення.
Завантаження
Metrics
Посилання
Зязюн І. Гуманістична парадигма в освіті // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції перспективи розвитку. - Київ, 1996. - С. 8-12.
Лещенко М. Зарубіжні технології підготовки вчителів до естетичного виховання. - Київ, 1996. - 192 с.
Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / Пер. с англ. М: Смысл. - 425 с.
Орлов В. Професійне ставлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: Монографія За заг. ред І.Л. Зязюна. - К.: Наукова думка, 2003. - 262 с.
Освітні технології. Навчально-методичний посібник / О.М. Пехота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. / За заг. ред. О.М.Пехоти. - К: А.С.К, 2001. - 256 с.
Флоренский П.А. Избранное в 2-х т. - М.: «Правда», 1990. - 347 с.
Шевнюк О.Л. Зміст культурологічної освіти майбутнього вчителя // Проблеми педагогічних технологій. - 36. наукових праць. - №1. -Луцьк, 2002. - С. 133-140.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 L.V. Nechayeva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.