ДУХОВНИЙ КОНТЕКСТ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ Й ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ю.В. Рева

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6321

Анотація

The article deals with the issues harmonious unity of spiritual context of modular-developing system, fundamental value of culture and education, valuable modular-developing process and teachers professional readiness.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 178 / PDF downloads: 59

Посилання

Гарбузов В.И. Практическая психотерапия, или как вернуть ребенку и подростку уверенность в себе, истинное достоинство и здоровье. - С.-Петербург, 1994.

Гринькова М.В. Впровадження модульного принципу навчання // Рідна школа. - 1994. - №5. - С. 50-51.

Калугин А.И., Фурман A.B. Сущность модульноразвивающего обучения. - К.: Донецк, 1994.

Модульно-розвивальна система: теорія, технологія, досвід // Рідна школа. - 1997. - №2.

Огнев’юк В.О., Фурман A.B. Принцип модульності в історії освіти. - 4 .1 . - K., 1995.

Оконь В. Введение в общую дидактику. - K., 1990.

Онищук В.А. Типы, структура и методика урока в школе. - K., 1976.

Семенюк Т.В. Програмно-методичне забезпечення модульно-розвивальної системи: здобутки і перспективи // Освіта і управління. - 1998. - Т.2. - №2.

Фурман A.B. Класно-урочна і модульно-розвивальна системи: дві парадигми освіти // Педагогіка толерантності. - 1998. - №2.

Фурман A.B. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. - K., 1997.

Фурман A.B. Теорія і практика проектування соціально-культурного змісту навчальних модулів // Рідна школа. - 1998. - №10.

Юцявичене П.Теория и практика модульного обучения. - Каунас, 1989.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Рева Y. (2007). ДУХОВНИЙ КОНТЕКСТ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ Й ОСВІТИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 15–36. https://doi.org/10.31812/educdim.6321

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2