НАВЧАЛЬНА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • O.O. Павленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6374

Анотація

The problem of creative personality’s formation in conditions of modern higher educational establishment's functioning and restructuring is observed in the article. The need for creative potentials preservation and development as one of the principal tasks of innovative education is stressed. The attention to realization of a student as an activity }s subject, who is able to show his creative (reformative) activity himself in this future profession is paid. In this connection, the use of the group and collective forms of education, the introduction in the educational process are observed.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 47

Посилання

Буряк В. К., Берешвили Д. Д. Урок в старших классах. - Тбилиси: Издательство Тбилисского университета, 1990. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4824

Дьяченко В.К. Организационная структура учебного процесса и ее развитие. - М. : Просвещение, 1989.

Модуль 6. «Активізація навчання в економічній освіті» з дисципліни «Методика викладання економіки» / Автор і укладач Павленко О.О. - Кривий Ріг: КЕІ КНЕУ, 2003. - 53 с.

Павленко О.О. Методи активізації пізнавальної діяльності студентів // Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : 36. наук, праць. - К. :КНПУ, 2000. - Вип.4. - С. 167-174.

Павленко О.О. Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Методика викладання економіки» «Застосування змагальних методів навчання при викладанні

економічних дисциплін». - Кривий Ріг: КЕІ КНЕУ, 2003. - 49 с.

Пометун О.І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науков.-метод. посіб. - К. : Видавництво А.С.К., 2004.

Рубцов В.В. Социальные взаимодействия и обучение // Псхологическая наука и образование. - 1996. - № 2. - С. 9-19.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Павленко O. (2007). НАВЧАЛЬНА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Educational Dimension, 17, 274–284. https://doi.org/10.31812/educdim.6374

Номер

Розділ

Статті