ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6450Анотація
The article is dedicated to the issue of training teachers of higher educational institutions for application of the credit-module system of instruction. The peculiarities of the credit-module system are analyzed, as well as conditions of its effective realization. The expediency is substantiated of training teachers for application of the mentioned system, relevant experimental data are given.
Завантаження
Metrics
Посилання
Басова Н.В. Педагогика и практическая психология. - Ростов н/Д: “Феникс”, 2000. - 416 с.
Левитес Д.Г. Автодидактика. Теория и практика конструирования собственных технологий обучения. - М.: Издательство московского психолого-социального института; Воронеж: Издательство НПО “МОДЭК”, 2003. - 320 с.
Якунин В.А. Педагогическая психология: Учебное пособие. - 2-е изд. - СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2000. - 639 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 H.M. Romanova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.