АНАЛІЗ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ

Автор(и)

  • Ю.М. Атаманчук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6639

Анотація

Forming experiment of this probe has proves usage the personal rough approach for creation of indispensable qualities for the future managers o f entrepreneurial business.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 83

Посилання

Воловик П.М. Теорія імовірностей і математична статистика в педагогіці. - К.: Радянська школа, 1969. - 223 с.

Володько В.М. Індивідуалізація й диференціація навчання: понятійно-категоріальний аналіз // Педагогіка і психологія. - 1997. — №4. - С. 9-17.

Вольф В.Г. Статистическая обработка опытных данных. - М.: Колос, 1996. - 254 с.

Гелашвили Н. И. Педагогические основы управления самостоятельной работы студентов в процессе обучения. - Тбилиси: Ганатлеба, 1988. - 202 с.

Жук. Ю.О. Навчальне середовище як об’єкт інформатизації // Высокие технологии: развитие и кадровое обеспечение. - Харьков-Алушта: ХШУ, 2000. - С. 176-177.

Зязюн І.А. Інтелектуально-творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.А.Зязюна. - К.: Видавництво “Віпол”, 2000. - 636 с.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Атаманчук Y. (2008). АНАЛІЗ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 56–64. https://doi.org/10.31812/educdim.6639

Номер

Розділ

Статті