ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6718Анотація
The article deals with some actual problems concerning the formation of a future teacher’s professional values in the process of humanitarian subjects learning.
Завантаження
Metrics
Посилання
Державна національна програма “Освіта”: Україна XXI столітгя. К.: Райдуга, 1994. - 62 с.
Бех І.Д. Виховання особистості. У 2 кн. Кн.2: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади: Навчально-методичний посібник. - К.: Либідь, 2003. - 344 с.
Здравомыслов А.Г. Потребности, интересы, ценности. - М.: Политиздат, 1986. - 223 с.
Лернер И .Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 186 с.
Сейтешев А.П. Пути воспитания профессиональной направленности учащихся и молодых рабочих. - М., 1974. - С. 79-87.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 H.M. Udovichenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.