ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕМПАТІЇ ЯК УМОВИ РОЗВИВАЛЬНОГО ВПЛИВУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6732Ключові слова:
1Анотація
The author considers the problem of empathy as a developmental means of interaction in the interpersonal relations between the teacher and pupils, analyzes the readiness of future teacher to the use of empathy influence on the school-children. Attentions is paid to the socialpsychological training of the development of empathy as a condition of the
teacher’s professional suitability.
Завантаження
Metrics
Посилання
Астаханов Р. Психологическое воздействие и профессиональная установка педагога на эмпатийный способ взаимодействия // Психологическая наука и образование. - 2007. - №1. - С. 93-102.
Варна М.В. Програма соціально-психологічного тренінгу з розвитку емпатійності майбутніх практичних психологів // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - №12. - С. 50-
Василишина Т.В. Емпатійні здібності вчителів. Психологічний аспект // Практична психологія та соціальна робота. - 1999. - №5. - С. 16-21.
Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація. - К.: Видавничий центр „Академія”, 2006. - 256 с.
Лопсин Ч.И. Социально-психологические аспекты эмпатии личности // Журнал прикладной психологии. - 2003. - №4-5. - С. 100-103.
Мінько Т. Емпатія як умова розвивального впливу у міжособистісних стосунках // Практична психологія та соціальна робота. - 2000. - №2. - С. 32-40.
Педагогічна майстерність: Підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін. - К.: Вища школа, 2004. - 422 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 I.I. Kyrychok
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.