ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕМПАТІЇ ЯК УМОВИ РОЗВИВАЛЬНОГО ВПЛИВУ

Автор(и)

  • I.I. Киричок

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6732

Ключові слова:

1

Анотація

The author considers the problem of empathy as a developmental means of interaction in the interpersonal relations between the teacher and pupils, analyzes the readiness of future teacher to the use of empathy influence on the school-children. Attentions is paid to the socialpsychological training of the development of empathy as a condition of the
teacher’s professional suitability.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 295

Посилання

Астаханов Р. Психологическое воздействие и профессиональная установка педагога на эмпатийный способ взаимодействия // Психологическая наука и образование. - 2007. - №1. - С. 93-102.

Варна М.В. Програма соціально-психологічного тренінгу з розвитку емпатійності майбутніх практичних психологів // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - №12. - С. 50-

Василишина Т.В. Емпатійні здібності вчителів. Психологічний аспект // Практична психологія та соціальна робота. - 1999. - №5. - С. 16-21.

Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація. - К.: Видавничий центр „Академія”, 2006. - 256 с.

Лопсин Ч.И. Социально-психологические аспекты эмпатии личности // Журнал прикладной психологии. - 2003. - №4-5. - С. 100-103.

Мінько Т. Емпатія як умова розвивального впливу у міжособистісних стосунках // Практична психологія та соціальна робота. - 2000. - №2. - С. 32-40.

Педагогічна майстерність: Підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін. - К.: Вища школа, 2004. - 422 с.

Downloads

Опубліковано

13-06-2022

Як цитувати

Киричок I. (2022). ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕМПАТІЇ ЯК УМОВИ РОЗВИВАЛЬНОГО ВПЛИВУ. Educational Dimension, 21, 424–430. https://doi.org/10.31812/educdim.6732

Номер

Розділ

Статті