СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СИСТЕМІ ВУЗІВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6766Анотація
In the article the basic constituents of professional competence of future teachers of technology are examined by introduction to the educational process of the special trainings of seIf-know ledge.
Завантаження
Metrics
Посилання
Вачков И.В. Психология тренинговой работы: Содержательные, организационные и методические аспекты ведения тренинговой группы. - М.: Эксмо, 2007. - 207 с.
Дубчак О., Покладова В., Стефаненко Н. Психологічні умови формування «гнучкої» особистості // Нові напрями творчого розвитку особистості школяра. Матеріали доповідей та повідомлень науково-іфактичної конференції. - К.: Либідь. - 2006. - С. 20-21.
Етимологічний словник української мови. - К.: Наукова думка, 1985. - 456 с.
Казарцева О.М. Культура речевого общения: теория и практика обучения. - М.: Просвещение. - 1999. - 79 с.
Пряжников Н.С. Профессиональное и личностное самоопределение. - М.: Изд-во «Институт практической психологии»; Воронеж: НПО «МОДЭК», 1996. - 164 с.
Стратегія формування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. - К.: К.І.С, 2003. - 87 с.
Яблонська Т.М. Тренінг педагогічної рефлексії як засіб розвитку педагогічної самосвідомості // Психолого-педагогічна наука і суспільна ідеологія: Матеріали методологічного семінару Академії педагогічних наук України, 12 листопада 1998 р. -К .: Гнозис, 1998. - С. 491-495.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 O.B. Loshtun
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.