РОЛЬ МОНІТОРИНГУ У ФОРМУВАННІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ „ТЕХНОЛОГІЯ”
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6768Анотація
The level of formed professional competence comes precondition of efficiency pedagogical activity teacher at school. In clause the role of monitoring in forming professional competence future teachers of educational industry „Technology” are considered.
Завантаження
Metrics
Посилання
Вакарчук І. О. Виступ Міністра освіти і науки України Івана Накарчука на нараді з участю Президента України з питань забезпечення функціонування та розвитку освіти // Освіта України. - 29 лютого 2008 р. - №16. - C. 2-3.
Вікторов В.Г. Управління якістю освіти (соціально-філософський .пііиііз): Монографія. - Дніпропетровськ: Пороги, 2005. - 286 с.
Державна програма «Вчитель». - [Електронний ресурс] - Режим доступу: <http://www.mon.gov.ua>.
Лукіна Т.О. Моніторинг якості освіти: теорія і практика. - К.: Изд. дім «Шкіл.світ»: Вид. Л. Галіцина, 2006. - 128 с.
Маноха І.П. Моніторинг якості освіти як системна складова стратегічного менеджменту в освіті // Вища освіта України. Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського «к ні і нього простору: Моніторинг якості освіти»: 36. наук, праць. - К., 2007р. - Т.6. - 440 с. - С. 402-409.
Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / За заг. ред. О.І. Локшиної. - К.: К.І.С., 2004. - 128 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 T.A. Khoruzhenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.