КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ-ЕКОНОМІСТІВ ЯК УМОВА ЇХ ПОДАЛЬШОЇ УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Н.О. Глєбова Криворізький ТУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6771

Анотація

Socio-economic changes undergoing at present time, predetermine new demands for both a system of management as a whole and personnel management. Modern management at oil levels has to guarantee economy of Ukraine structure reconstruction: to create a new effective model of activity; to use rationally all kinds of resources; to respond promptly to the problems that arise at different spheres of activity and find ways of their effective solving.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 66

Посилання

Дибкова JI. М. Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / АПН України; Інститут вищої освіти. - К., 2006. - 18 с.

Друкер Питер Ф. Практика менеджмента: Пер. с англ.: - М.: Изд. Вильямс, 2003.- 398 с.

Завадський Й.С. Менеджмент: - Management. К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. - Т.1. - 543 с.

3еер Э.Ф., Павлова А.М., Сыманюк Э.Э. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход: Учеб. пособ. - М.: РАО Моск. психолого-социальный ин-т, 2005. - 221 с.

Освітньо - кваліфікаційна характеристика та освітньо - професійна програма підготовки спеціаліста: Галузеві стандарти вищої освіти за спеціальністю 7.050201 “Менеджмент організацій”. - К.: МОН України, 2003. - 48 с.

Румянцева З.П., Филинов Н.Б., Шрамченко Т.Б. Общее управление организацией: принципы и процессы: 17-модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». - М.: ИНФРА-М, 2000. - Модуль 3. - 288 с.

Ховард К., Коротков Э. Принципы менеджмента. Управление в 8. системе цивилизованного предпринимательства: Учебное пособие. - М .: ИНФРА-М, 1996. - 224 с.

Downloads

Опубліковано

16-10-2008

Як цитувати

Глєбова N. (2008). КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ-ЕКОНОМІСТІВ ЯК УМОВА ЇХ ПОДАЛЬШОЇ УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 22, 111–118. https://doi.org/10.31812/educdim.6771

Номер

Розділ

Теоретичне і методичне забезпечення процесів формування компетентності та комуні