ФАКТОРИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ НАВЧАЛЬНО- КОНТРОЛЮЮЧИХ ПРОГРАМ

Автор(и)

  • O.O. Цись Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6793

Анотація

The given article exposes the specific of the use of the educational-supervisory programs, in particular at the study of graphic disciplines. Considered problems of introduction of the educational-supervisory programs in an educational process and credible ways of their decision.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 55

Посилання

Полат Е. С. Интернет в образовании. - М., 2001. - 173 с.

Воронин Т. П., Кашица В. П. Образование в эпоху новых информационных технологий. - М., - 1995. - 443 с.

Питюков В. Ю. Основы педагогической технологии. - М., 1997. - С. 6-11.

Оспенникова Е. В. Современная образовательная среда и методы обучения. // Школьные технологии. - 2002. № 4. - С. 24-35.

Downloads

Опубліковано

16-10-2008

Як цитувати

Цись O. (2008). ФАКТОРИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ НАВЧАЛЬНО- КОНТРОЛЮЮЧИХ ПРОГРАМ. Педагогіка вищої та середньої школи, 22, 200–204. https://doi.org/10.31812/educdim.6793

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності майбутніх педагогів у процесі їх підготовк