ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЇ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ З 12-РІЧНИМ ТЕРМІНОМ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6815Анотація
In the article the basic aspects of professionally-orientation work are examined on the lessons of labour studies in modern terms. The role of teacher is shown in forming of professional self-determination of students at the study of discipline the «Labour studies» in
secondary comprehensive schools.
Завантаження
Metrics
Посилання
Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа).
Божович Л.И. Проблемы формирования личности: Избр. психол. труды. - М.: Воронеж,1995 - 352 с.
Гинзбург М.Р. Личностное самоопределение как психологическая проблема // Вопросы психологии. - 1998. - №2. - С. 19-27
Головаха Е.И. Жизненные перспективы и профессиональное самоопределение молодежи.- К.: Наукова думка, 1988. - С. 142.
Мудрик A.B. Современный старшеклассник: проблемы самоопределения. - М.: Знание, 1977. - С. 64.
Фельдштейн Д.И. Психология взросления: структурносодержательные характеристики процесса развития личности: Избранные труды / Д.И.Фельдштейн.-2-е изд. - М.: Московский психолого-социальный институт: Флинта, 2004. - С. 94-124.
Альбуханова—Славская К.А.Деятельность и психология личности. - М.: Наука, 1980. - 335 с.
Климов Е.А. Человек и профессия.- Д., 1984. - 141 с.
Пряжніков М. Особиста професійна перспектива. / Психолог. - №16. - 2004. - С. 6-8.
Кон И.С. В поисках себя: личность и ее самосознание. - М.: Политиздат, 1985. - 244 с.
Педагогічне управління професійним самовизначенням учнівської молоді. Посібник / За ред. М.П. Тименка. - К., 2001. - 152 с.
Тхоржевський Д.О. Методика трудового та професійного навчання: Частина 1. Теорія трудового навчання. - К.: РННЦ „Дініг”,2000. - 248 с.
Програма курсу „Трудове навчання” для загальноосвітніх навчальних закладів 5-12 класи. - К., 2005. - 255 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 N.V. Myronenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.