ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • A.B. Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6900

Ключові слова:

choral skills, technical skills of choral conducting, future teacher of music, methods of formation of technical skills of choral conducting

Анотація

In article the problem of formation of skills of choral conducting in vocational training the future teacher of music is examined.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 42

Посилання

Україна XXI століття. Державна програма «Освіта». - К.: Райдуга, 1994. - 61 с.

Кондрашова Л.В. Проблеми вьісшей школи в аспекте Болонского процесса / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вишої та середньої школи : збірник наукових праць / гол. ред. - докт. пед. наук, проф. В.К. Буряк. - Кривий Ріг : КДПУ, 2004. - Вил. 8. - С. 213. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6119

Філософський словник / за ред. В.І. Шинкарука. - 2 вид. перероб. і доп. - К.: Гол. ред. УРЕ, 1986. - 800 с.

Сучасний тлумачний психологічний словник / за ред. В.Б. Шапар. - X.: Прапор, 2007. - 640 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. - К.: Либідь, 1997. — 376 с.

Птица Клавдий Борисович. Мастера хорового искусства в московской консерватории. — М.: Музика, 1970.

Концепція самоорганізації розвитку особистості учня у навчально- виховному процесі / М. Аверін, Т. Аверіна, Ю. Болотін, Є. Львов // Рідна школа. - 1993. - № 8. - С. 53-60.

Ержемский Г.Л. Психология дирижирования / Г.Л. Ержемский // Некоторие вопроси исполнительства и творческого взаимодействия дирижйра с музикальним коллективом. - М.: Музика, 1988. - С. 80.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Бондаренко A. (2009). ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Educational Dimension, 25, 70–78. https://doi.org/10.31812/educdim.6900

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи