ФОРМУВАННЯ ПОЛІХУДОЖНІХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ

Автор(и)

  • К.Ю. Маркіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6923

Ключові слова:

highly artistic skills, instructor of children's choreographic group, polyfunctional culture, synthetic art, integration of various

Анотація

In this article the necessity of formation of highly artistic skills of the future instructor of children's choreographic group in the process of choreographic activities is examined.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 69

Посилання

Богоявленская Д.Б. О предмете и мето дике исследованиЙ творческих способностей / Д.Б. Богоявленская // Психологический журнал. - 1995. - Т. 16. - № 5. - С. 205-220.

Годовський В.М. Теорія і методика роботи з ДХК : [метод рекомендації, лекції, навчальна програма] / В.М. Годовський, В.І.Арабська. - Рівне : РДГУ, 2006. - 72 с.

Колногузенко Б.М. Методика роботи з хореографічним колективом. Хореографічна робота з дітьми: [навч. посібник] - Б.М. Колногузенко. - Харків : ХДАК, 2005. - 135 с.

Коменский Я.А. Избранньге педагогические сочинения і Я. А. Коменский. - М.: Педагогика, 1955. - 426 с.

Константиновский В.С. Учить прекрасному / В.С.Константиновский. - М. : Молодая гвардия, 1973. - 198 с.

Шевченко Г.П. Зстетическое воспитание в школе: [учебно- методическое пособие] / Г. П. Шевченко. - К.: Радянська школа, 1985.- 136 с.

Фнлософский знциклопедический словарь / [гл. ред. Л.Ф. Ильичев, П.Н. Федоссев, С.М. Ковалев, В.Г. Панов]. - М.: Советская знциклопедия, 1983. - 375 с.

Щолокова О.П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя / О.П. Щолокова. - К. ; Інститут змісту і методики навчання, 1996. - 172 с.

Downloads

Опубліковано

17-06-2022

Як цитувати

Маркіна K. (2022). ФОРМУВАННЯ ПОЛІХУДОЖНІХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 211–217. https://doi.org/10.31812/educdim.6923

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи