ДІАГНОСТИКА СТАНУ ВИХОВАННЯ ОПТИМІСТИЧНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЖИТТЯ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ СІМ’Ї

Автор(и)

  • E.P. Заредінова Кримський інженерно-педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6972

Ключові слова:

family, parents, teenagers, optimistic worldview, factors

Анотація

In this article we analyse factors which have positive or-negative, characteristics, influence the formation of optimistic wordview of our younger generation and characterize the main tendencies of modern process of education in schools.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 48

Посилання

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник/ І.Д. Бех - К.: ІЗМН, 1998. - 204 с.

Вьіготский Л.С. Педагогическая психология/ Л.С.Выготский - М., 1991. - 320 с.

Драгунова Т.В. Психология подростка / Т.В.Драгунова //Возрастная и педагогическая психология. Матер. Всесоюзн. Семинара-совещания. - Пермь, 1974. -186 с.

Киричук О. Розвиток і самореалізація особистості в умовах освітнього закладу / О. Киричук // Рідна школа. - 2002. - №5. - С. 28-30

Костюк Г.С. Учебно-воспитательньїй процесе и психическое развитие личности / Г.С. Костюк - К.: Рад. школа, 1989. - 608 с.

Ковалів А.Т. Психология личности / А.П. Ковалев - М.: Просвещение, 1964. - 258 с.

Levin K. Field Theory and Experiment in Social Psychology : Concepts and Methods // American Journal of Sociology. - 1939. - P. 868-897 DOI: https://doi.org/10.1086/218177

Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста/ Серия «Мастера психологии». - СПб.: Изд-во «Питер», 2000. - 656 с.

Узнадзе Д.Н. Психологические исследования / Д.Н. Узнадзе - М.: Наука, 1966. - 451 с.

Ямницький В.М. Дослідження «особистісного самопочуття» підлітків у контексті проблем соціально-психологічної адаптації / В.М. Ямннцький // Наука і освіта. - 2000. - №6. - С. 83-86.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Заредінова E. (2009). ДІАГНОСТИКА СТАНУ ВИХОВАННЯ ОПТИМІСТИЧНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЖИТТЯ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ СІМ’Ї. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 551–558. https://doi.org/10.31812/educdim.6972

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи