КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7016Анотація
This article discusses the problems of diagnosing students' knowledge. Criteria for assessing knowledge, described the stages of the experiment, derived percentages of knowledge of students before and after the experiment.
Завантаження
Metrics
Посилання
Кривохижа А.М. Гармонія танцю: [навчально-методичний посібник] / А.М. Кривохижа. - Кіровоград: РВЦКДПУ ім. В. Винниченка, 2005. - 92 с.
Кухарев Н.В. Диагностика педагогического мастерства и педагогического творчества. / Н.В. Кухарев, В.С. Решетько - Мозырь, 1998. - 98 с.
Рейзенкінд Г.Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті / Т.Й. Рейзенкінд. - Кривий Ріг: КДПУ, 2006. - 640 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5003
Сучасні шкільні технології / [упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц]. - [2-ге вид., стереотипне]. - К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. - Ч. І. - 112 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 K.Yu. Markina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.