ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Л.О. Савченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7064

Ключові слова:

individual approach, success of training

Анотація

In article, the problem of introduction of an individual approach in process of creating of students in higher educational institutions is considered.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 144 / PDF downloads: 56

Посилання

Державна національна програма «Освіта: Україна XXI століття». - К.: Райдуга, 1994. - С. 3.

Якиманская И.С. Разработка технологи личностно-ориентированого обучения /И.С. Якиманская // Вопросы психологи - 1995. - №2. - С. 31-41.

Качество знаний учащихся и пути его совершенствования / Под ред. М.Н. Скаткина, В.В. Краевского. - М.. Педагогика, 1978. - 205 с.

Кондрашова Л.В. Имитационно-игровое обучение в высшей школе: [учебное пособие] / М.Г. Виевская, Л.А. Савченко. - Кривой Рог: КГПУ, 2001. - 194 с.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Савченко L. (2010). ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Educational Dimension, 27, 21–25. https://doi.org/10.31812/educdim.7064

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи