САМОКОНТРОЛЬ ЯК СПОСІБ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • M.M. Москалец

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7086

Ключові слова:

adaptation, self-control, educational achievements

Анотація

The correlation of adaptation and formation of self-control skills of students' educational achievements as a base of learning results and lowering of adaptive period difficulties is being elucidated in the article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 48

Посилання

Фомин В.Н. К трехаспектной модели образовательного процесса / В.Н. Фомин // Высшее образование в России. - 2009. - № 12. - С. 127-131.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Москалец M. (2010). САМОКОНТРОЛЬ ЯК СПОСІБ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 27, 144–149. https://doi.org/10.31812/educdim.7086

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи