САМОКОНТРОЛЬ ЯК СПОСІБ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7086Ключові слова:
adaptation, self-control, educational achievementsАнотація
The correlation of adaptation and formation of self-control skills of students' educational achievements as a base of learning results and lowering of adaptive period difficulties is being elucidated in the article.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 58
Посилання
Фомин В.Н. К трехаспектной модели образовательного процесса / В.Н. Фомин // Высшее образование в России. - 2009. - № 12. - С. 127-131.
Downloads
Опубліковано
05-05-2010
Як цитувати
Москалец M. (2010). САМОКОНТРОЛЬ ЯК СПОСІБ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 144–149. https://doi.org/10.31812/educdim.7086
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 M.M. Moskalets
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.