ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • M.A. Слюсаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7094

Ключові слова:

task approach, self-directed independent activities of students, motivation of learning, cognitive activities, student’s knowledge quality

Анотація

The article deals with the problem concerning self-directed independent activities at a teacher training higher educational establishment on the basis of a task approach as the means of improvement student s knowledge quality.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 46

Посилання

Басов М.Я. Избранные психологические произведения / М.Я. Басов. - М.: Педагогика, 1975. - 432 с.

Бахмат В.И. Повышение эффективности профессиональной подготовки студентов в условиях заданного подхода / В.И. Бахмат // Вестник развития науки и образования. - 2008. - № 1. - С. 100-103.

Басов М.Я. Избранные психологические произведения / М.Я. Басов. - М.: Педагогика, 1975. - 432 с.

Бахмат В.И. Повышение эффективности профессиональной подготовки студентов в условиях заданного подхода / В.И. Бахмат// Вестник развития науки и образования. - 2008. - № 1. - С. 100-103.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Слюсаренко M. (2010). ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Educational Dimension, 27, 181–187. https://doi.org/10.31812/educdim.7094

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи