ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7094Ключові слова:
task approach, self-directed independent activities of students, motivation of learning, cognitive activities, student’s knowledge qualityАнотація
The article deals with the problem concerning self-directed independent activities at a teacher training higher educational establishment on the basis of a task approach as the means of improvement student s knowledge quality.
Завантаження
Metrics
Посилання
Басов М.Я. Избранные психологические произведения / М.Я. Басов. - М.: Педагогика, 1975. - 432 с.
Бахмат В.И. Повышение эффективности профессиональной подготовки студентов в условиях заданного подхода / В.И. Бахмат // Вестник развития науки и образования. - 2008. - № 1. - С. 100-103.
Басов М.Я. Избранные психологические произведения / М.Я. Басов. - М.: Педагогика, 1975. - 432 с.
Бахмат В.И. Повышение эффективности профессиональной подготовки студентов в условиях заданного подхода / В.И. Бахмат// Вестник развития науки и образования. - 2008. - № 1. - С. 100-103.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 M.A. Slyusarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.