СУТНІСТЬ ТА ВИДИ МОНІТОРИНГУ

Автор(и)

  • О.В. Штелъмах

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7115

Ключові слова:

functions, monitoring, kinds of monitoring

Анотація

in the article the maintenance, functions of a concept "monitoring" and his hands is exposed. Various approaches to the definition of essence of this concept are analysed.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 61

Посилання

Буркіна Н.С. Моніторинг у системі загальноосвітньої підготовки / Н.С. Буркіна, Т.О. Лукіна // “Освіта України". - 22 лютого 2001р. - №8. - С. 5.

Кондрашова Л.В. Процесе обучения в высшей школе:учебное пособие / Л.В. Кондрашова. - Кривой Рог: КГПУ. 2007. - 318 с.

Попова Г.П., Размерова Г.А., Ремчукова И.Б. Мониторинг качества учебного процесса. - Волгоград, 2007. - 121 с.

Мокшеев В.А. Организация системы мониторинга в образовании / В.А. Мокшеев // Школьные технологии. - 2005. - №1. - С. 85-94

Орлов А.А. Мониторинг инновационных процессов в образовании / А.А. Орлов // Педагогика. - 1996. - №3. - С. 13-15.

Слепкань 3.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі / З.І. Слєпкань: навч. посіб. - К.: Виша школа, 2005. - 239 с.

Фоменко С. Мониторинг как способ управления качеством образования в школе // Народное образование. - 2007. - № 4. - С. 12-17.

Щербина С.М.. Щербина І.Ю. Діагностика навчально-пізнавальної діяльності студентів методом тестування / С.М. Щербина, І.Ю. Щербина. - Педагогика высшей и средней школы: сборник науч. работ № 24 / редкол.: Буряк В.К. (гл. ред.) и др. - Кривой Рог: КГТТУ, 2009. - С. 92-98. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/3084

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Штелъмах O. (2010). СУТНІСТЬ ТА ВИДИ МОНІТОРИНГУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 307–311. https://doi.org/10.31812/educdim.7115

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи