ТЕХНОЛОГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ МАСАЖУ В ПЕРШИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ ТРОМБОЗА ГЛИБОКИХ СУДИН НИЖНІХ КІНЦІВ

Автор(и)

  • А.П. Березовский

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7120

Ключові слова:

massage, thrombosis

Анотація

On the basis of results o f avto eksperymenta. the technology of the use of various prospects and receptions of massage is offered, with the purpose of acceleration of restoration processes after the total thrombosis of deep vessels of tower extremity.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 43

Посилання

Березовский А.П. Особешюсти содержания и применения средств физической культуры во второй период развития тотального тромбоза глубоких сосудов левой нижней конечности / А.П.Березовский. - Слобожанський науково-спортивний вісник Випуск № 10. - Харків: Ю ей Інтелект, 2006. - С. 154-157.

Березовський А.П. Особливості методики застосування засобів фізичної культури в перший (гострий) період розвитку тотального тромбозу глибоких судин лівої нижньої кінцівки / А.П. Березовский. - Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: [Зб. наукових праць]. - № 2(4). - К.: Університет "Україна", 2007. - С. 352-358.

Березовський А.П. Апробація можливостей використання засобів масажу у перший (гострий) період розвитку тотального тромбозу глибоких судин лівої нижньої кінцівки А.П. Березовский, В.М. Лишевская // Педагогічні та оздоровчі технології вищої освіти: Матеріали республіканської науково- практичної конференції 18-20 квітня 2006 року. Частина 1. - Херсон: ВМУРоЛ ХФ, 2006. - С. 13-6.

Дубровский В. И. Лечебная физическая культура (кинезотерапия): [Учеб, для студ. высш. учеб, заведений] / В.И. Дубовский. - 3-є изд., испр. и доп. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2004. - 624 с.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Березовский A. (2010). ТЕХНОЛОГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ МАСАЖУ В ПЕРШИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ ТРОМБОЗА ГЛИБОКИХ СУДИН НИЖНІХ КІНЦІВ. Educational Dimension, 27, 333–336. https://doi.org/10.31812/educdim.7120

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи