ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Л.Є. Петухова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7136

Ключові слова:

1

Анотація

The becoming and development of the concept "informative-communicative pedagogical environment" is observed in the article in the context of historical civilization development.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 47

Посилання

Гутенберг - человек, обогативший мир //Все для вчителя. - 2002. - №7. - С. 89-90.

Деминцев А.Д. Развитие творческой активності! учителей и совершенствование их мастерства: автореф. дис. на соискание учен. степени канд, пед. наук: спец. 13.00.01 «Теория и история педагогики» / Деминцев А.Д. - М., 1972. - 21 с.

Злобін Г.Г. Архітектура та апаратне забезпечення Пеом: навч. посібник / Злобін Г.Г., Рикалюк Р.Є. - К.: Каравелла, 2006. - 304 с.

История педагогики: учебник [для аспиракгов и соискатеяей ученой степени кандидата наук] / Под ред. Академіка РАС) Н.Д. Никандрова. - М.: Гардарик.и. 2007. - 413 с.

Любар О.О. Історія української школи і педагогіки: навч. посіб. (Вища освіта XXI століття) /Любар О.О., Стельмахович М. І., Федоренко Д.Т. - К.: Т-во «Знання», КОО, 2003. - 450 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5816

Матвєєва Л.Л. Культурологія. Курс лекцій: навч. посібник / Матвєєва Л.Л. - К.: Либідь, 2005. - 512 с.

Медвідь Л. Створення перших друкованих навчальних книг / Медвідь Л. // Початкова школа. - 1998. - № 4. - С. 57-58.

Співаковський О.В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей / Співаковський О.В. - Херсон: Айлант, 2003. - 229 с.

Чумаков В. Книгопечатание /Чумаков В. //Народное образование в России, - 2000. - № 10. - С. 187-192.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Петухова L. (2010). ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА. Педагогіка вищої та середньої школи, 28, 41–47. https://doi.org/10.31812/educdim.7136

Номер

Розділ

Психолого-педагогічні аспекти навчання та виховання в початковій школі. Акт.проб