ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ФОНЕТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • O.C. Ткачук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7187

Анотація

The issue which touches upon the problem of the use of the didactic gama of phonetic direction in the educational and instructional process is thrown light upon in the article. The application of various didactic games makes for the formation of the development if children's linguistic-aural perception, the enrichment and activization of their vocabulary, the mastering of divices and methods of educativnal-gamesome activity .

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 55 / PDF downloads: 70

Посилання

Амонашвили Ш. А. В школу с шести лет. - М.: Педагогика, 1986. -175 с.

Ельконін Д.Б. Психология игри. - М.: Педагогика, 1976. - 304 с.

Менджерицкая Д.В. Воспитателю о детской игре. - М.: Просвещение, 1982. - 321 с.

Сентюріна Н.І. «Живое слово ребенка в вьіразительном чтении и устной речи (теория и практика): Пособие для родителей и педагогов. -X.: Изд-во «Основа» при Харьк. ун-те, 1992. - 288 с.

Сорокин Н.А. Дидактика. - М.: Просвещение, 1974. - 124 с.

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Ткачук O. (2010). ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ФОНЕТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Educational Dimension, 28, 326–333. https://doi.org/10.31812/educdim.7187

Номер

Розділ

Підготовка вчителя початкової школи: досвід, проблеми, перспективи