ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМ ПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • A.A. Титаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7193

Анотація

Forming of primary class future teachers' foreign communicative competence in the process of learning English in the higher educational establishment is considered in this article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 50

Посилання

Бігич О. Б. Зміст професійної освіти вчителя іншомовної культури // Іноземна філологія на межі тисячоліть: вісник харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. -Харків: Константа, 2000. - Вип. 471. - С. 30-34.

Бігич О.Б. Методична підготовка вчителя іноземної мови в системі професіоналізації процесу навчання іноземних мов: Вісник Київського державного лінгвістичного університету: Серія педагогіка та психологія. - Вип. З. -К.: Видавничий центр КДПУ, 2000. - С. 179-183.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 1999. - 320 с.

Тарнопольський Б. Методика викладення англійської мови. - К .: Вища шк., 1993. - 167 с.

ТопаловаВ. М. Формирование социокультурной компетенции студентов технического вуза (на материале английского язьжа): Дис. ... канд. пед. наук. - К., 1998. - 168 с.

Halliday M. A. K., McIntosh A., Strevens P. The users and use of language . Readings in the sociology of language / Edited by J. Fishman. - The Hague: Mouton, 1970. - P. 136-169.

Harmer J., Wesley A. How to teach English - Longman Group, 1991. - 198 p .

Haycraft J. On introduction to English language teaching . -Longman Group, 1998. - 140 p .

Hymes D. H.On communicative competence . - Philadelphia : University of Pennsylvania Press , 1971. - 213 p .

Downloads

Опубліковано

20-12-2010

Як цитувати

Титаренко A. (2010). ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМ ПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Educational Dimension, 28, 365–370. https://doi.org/10.31812/educdim.7193

Номер

Розділ

Підготовка вчителя початкової школи: досвід, проблеми, перспективи