Використання психологічного тезаурусу розуміння в контексті проблем усвідомлення особистого досвіду у навчально-виховному процесі

Автор(и)

  • Олена Андріївна Ткаченко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7420

Ключові слова:

використання психологічного тезаурусу розуміння в контексті проблем усвідомлення особистого досвіду у навчально-виховному процесі

Анотація

За новими концептуальними підходами до освіти, організація навчально-виховного процесу розглядається як набуття учнями багатогранного досвіду у різноманітних видах міжособистісної взаємодії, навчально-пізнавальної й суспільно-практичної діяльності, що засвідчує суб’єктивну позицію учнів в оволодінні знаннями, уміннями, соціальними нормами й моральними цінностями.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 79

Біографія автора

Олена Андріївна Ткаченко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Александрова З. Е. Словарь синонимов русского языка. Практический справочник. 11-е изд., перераб. и доп. (без цензурных ограничений) - М.: Рус. яз., 2001. - 568 с.

Березко И. В. Подходы к исследованию личной мифологии / И. В. Березко // Актуальні проблеми психології. Психологічна герменевтика. Том 2. – К., 2002. – Вып 2. – С. 103-109.

Гурова Л. Л. Процессы понимания в мышлении, общении и практической деятельности / Лидия Леонтьевна Гурова // Мышление. Общение. Практика. – Ярославль, 1986. – С. 98-108.

Дильтей В. Описательная психологи / Вильгельм Дильтей. – 2-е изд. – СПб.: Алетейя, 1996. – 156 с.

Доблаев Л. П. Проблема понимания в советской психологии / Лев Петрович Доблаев. – Саратов, Изд-во Сарат. ун-та, 1967. – 66 с.

Знаков В. В. Понимание в познании и общении / Виктор Владимирович Знаков // РАН, Институт психологии. – М., Знание, 1994. – 237 с.

Калина Н. Ф. Основы психотерапии / Наталья Федоровна Калина. – М.: "Рефл-бук", Киев: "Ваклер", 1997. — 272 с.

Пезешкиан Н. Позитивная семейная психотерапия: семья как терапевт / Носсрат Пезешкиан. – М.: Смысл, 1993. – 332 с.: ил.

Проблеми психологічної герменевтики. Монографія / За ред. Н. В. Чепелєвої. – К,: Мілєніум, 2004. – 276 с.

Психотерапевтическая энциклопедия / Б. Д. Карвасарский. С.-Пб.: Питер.- 2000. – 544 с.

Психологія: Підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін..; за ред. Ю. Л. Трофімова. – 4-те вид, стереотип. – К.: Либідь, 2003. – 560 с.

Психология. А-Я. Словарь-справочник [Текст] : А-Я / М.Кордуэлл; Пер. с англ. К.С.Ткаченко. - Москва : ГРАНД: ФАИР-ПРЕСС, 2000.– 442 с.

Рикер П. Образ и язык в психоанализе / Поль Рикер // Московский психотерапевтический журнал. – 1997. – № 4. – С. 21-28.

Теория метафоры / Под ред. Н. Д. Арутюновой. – М., 1996. – 512 с.

Толковый словарь Ожегова / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова. 1949-199.

Чепелева Н. В. Психологические механизмы понимания и интерпретации личного опыта / Наталия Васильевна Чепелева // Актуальні проблеми психології. Том 2. Психологічна герменевтика. – К., 2002. – Вып. 2. – С. 3-13.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Ткаченко, О. А. (2022). Використання психологічного тезаурусу розуміння в контексті проблем усвідомлення особистого досвіду у навчально-виховному процесі. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 15–21. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7420

Номер

Розділ

Розділ I

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають