Дослідження особливостей розуміння та інтерпретації невербальної поведінки в контексті підготовки до педагогічного спілкування

Автор(и)

  • Олена Андріївна Ткаченко Криворізький державний педагогічний університет
  • Єлизавета Іванівна Кічула Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7589

Ключові слова:

дослідження особливостей розуміння та інтерпретації невербальної поведінки в контексті підготовки до педагогічного спілкування

Анотація

Потік послуг, спрямованих на швидке навчання вчителів иевербальній мові спілкування, розумінню експресивної поведінки особистості та групи, наростає в усьому світі, у тому числі в Україні.

Metrics

PDF views
110
Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202611
|
Abstract views: 116 / PDF downloads: 110

Біографії авторів

Олена Андріївна Ткаченко, Криворізький державний педагогічний університет

викладач кафедри загальної та вікової психології

Єлизавета Іванівна Кічула, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету мистецтв

Посилання

Андреева Г.М. Социальная психология.- М., 2001. - 450 с.

Бажин Е.Ф., Коренева Т.В. О возможности узнавання эмоций по интонационным характеристикам речи // Вопросы психологии познания людьми друг друга в общении. - Краснодар, 1978. - Вып. 2. - С. 148-1 64.

Барабанщиков В.А., Малкова Т.Н. Исследование восприятия эмоционального состояния человека по выражению лица // Проблема общения в психологии. - М., 1981. - № 14. - С. 121-132.

Биркенбил В. Язык интонации, мимики, жестов. - М: Астраль, 1997. - 418 с.

Бодалев A.A. Восприятие и понимание человека человеком. М., 1982.

Бодалев A.A. Личность и общение. - М., 1983. - 272 с.

Волкова Н.П. Педагогічні комунікації: Гіракт. Посіб. - Д.:РВВ ДНУ, 2005. - 128 с.

Григорьева Т.Г., Линская Л.В., Усольцева Т.П. Основы конструктивного общения. Методическое пособие для преподавателей. - Новосибирск: изд - во Новосиб. Ун - та: М.: Совершенство, 1997. - 171 с.

Дорошенко С.І. Основи культури і техніки усного мовлення. - X.: ОВС, 2002. - 245 с.

Дубасенюк O.A., Семенюк Т.В., Антонова О.С. Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності: Монографія. - Житомир: Житомир, пед. ун - т, 2003. - 192 с.

Кириленко Г.Л. Проблема исследования жестов в зарубежной психологии // Психол. Журн. - 1987. - № 7. - С. 40 - 45.

Кондратьева СВ. Понимание учителем личности учащегося // Вопр. психол. 1980. - № 5. - С. 143 - 148.

Конева Е.В. Психология общения: Учеб. Пособие. - Ярославль. 1992. 240 с.

Лабунская В.А. Экспрессия человека: общение и межличностное познание. - Ростов-на-Дону, 1999. - С. 16-20

Лабунская В.А. Невербальное поведение (социально - перцептивный поход). Ростов: изд - во Ростов, ун - та, 1986.- С. 5 - 35.

Лабунская В.А. О «практичности» социальной психологи невербального общения // Психолгический вестник. - Вып. 1. Ростов-на-Дону, 1996. - С. 307 - 324.

Локарєва Г.В. Педагогічне спілкування: Наук. - метод. Посіб. / Г.В. Локарєва, Л.І. Міцик, О.О. Почерніна. - Запоріжжя: ЗДУ, 2000. 154 с.

Пиз А. Язык телодвижений. - пер. с англ. И.Е.Котляр. - Ниж. Новгород: «Ай Кью», 1992. - 258 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Ткаченко, О. А., & Кічула, Є. І. (2022). Дослідження особливостей розуміння та інтерпретації невербальної поведінки в контексті підготовки до педагогічного спілкування. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 185–194. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7589

Номер

Розділ

Розділ IV

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають