Критичне мислення: граничнi пiдходи та оптимальнi шляхи

Основний зміст статті

Nadija Kozachenko
http://orcid.org/0000-0003-2358-9076

Анотація

Розглядаються характеристики, якими може бути представлене критичне мислення, та крайнi точки у його розумiннi.

Завантаження

Дані про завантаження поки що не доступні.

Деталі статті

Як цитувати
Kozachenko, N. (2017). Критичне мислення: граничнi пiдходи та оптимальнi шляхи. Актуальні проблеми духовності, (18), 165-178. https://doi.org/10.31812/apd.v18i1.24
Номер
Розділ
Актуальні теоретико-філософські проблеми
Біографія автора

Nadija Kozachenko, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат фiлософських наук, доцент, завiдувач кафедри фiлософiї Криворiзького державного педагогiчного унiверситету, м. Кривий Рiг.

Посилання

Abdula A. Razum, racionalnost, subjekt // Aktualni problemi duhovnosti: zb. naukovih prac / Red.: YA.V. SHramko. — Vip. 17. — Krivij Rig : KDPU, 2016. — C. 193-210.
Albert H. Traktat o kriticheskom razume. — Moskva : Editorial URSS, 2003.
Aristotel. Metafizika. — Moskva : Institut filosofii, teologii i istorii Sv. Fomy, 2006.
Grifcova I.N. Neformalnaya logika v kontekste sovremennoj filosofii poznaniya // Prepodavatel HKHi vek. — 2011. — No 4. — S. 199-206.
Dyui D. Psihologiya i pedagogika myshleniya. — Moskva : Sovershenstvo, 1997.
Koncepciya gromadyanskoї osviti ta vihovannya v Ukraїni: old.mon.gov.ua/img/zstored/files/doc_30112012.doc
Kurtc P. Novyj skepticizm: Issledovanie i nadezhnoe znanie. — Moskva : Nauka, 2005.
Panafidina O.P. Objectivity of historical knowledge and critical rationalism (The problem of the possibility of history as science revisited) // Aktualni problemi duhovnosti: zb. naukovih prac / Red.: YA.V. SHramko. — Vyp. 16. — Krivij Rig : KDPU, 2015. — C. 196-209.
Popper K. Logika nauchnogo issledovaniya. — Moskva : Respublika, 2004.
Rassel B. Iskusstvo myslit. — Moskva : Ideya-Press, Dom intellektualnoj knigi, 1999.
Terno S.O. Kritichne mislennya — suchasnij vimir suspilstvoznavchoї osviti. — Zaporizhzhya : Prosvita, 2009.
Terno S. Svit kritichnogo mislennya: obraz ta mimikriya // istoriya v suchasnij shkoli. — 2012. — No 7-8. — S. 27-39.
Tulmin S. CHelovecheskoe ponimanie. — Moskva : Progress, 1984.
Frejre P. Formuvannya kritichnoї svidomosti. — Kiїv : YUNiVERS, 2003.
Halpern D. Psihologiya kriticheskogo myshleniya. — Sankt-Peterburg : Piter, 2000.
Chaffee J. Thinking Critically. — Belmont, CA : Cengage Learning, 2014.
Chance P. Thinking in the classroom: A survey of programs. — New York : Teachers College, Columbia University, 1986.
Ennis R. Critical thinking: What is it? // Proceedings of the FortyEighth Annual Meeting of the Philosophy of Education Society. — Denver, Colorado, March 27-30, 1992. : http://www.ed.uiuc.edu/PES/92_docs/Ennis.HTM
Facione P.A. Critical thinking: A statement of expert consensus for purposes of educational assessment and instruction. — Millbrae, CA : The California Academic Press, 1990.
Lipman M. Critical thinking — What can it be? // Educational Leadership. — 1988. — Vol. 46(1). — P. 38-43.
Scriven M., Paul R. Critical thinking defined // Handout given at Critical Thinking Conference. — Atlanta, GA, 1992.
Tama C. Critical thinking has a place in every classroom // Journal of Reading. — 1989. — Vol. 33. — P. 64-65.
Mayer R., Goodchild F. The critical thinker. — New York : Wm. C. Brown, 1990.
Mertes L. Thinking and writing // Middle School Journal. — 1991. — Vol. 22. — P. 24-25.
Paul R.W. Critical Thinking: What Every Person Needs to Survive in a Rapidly Changing World. — Rohnert Park, CA : Center for Critical Thinking and Moral Critique, Sonoma State Univ., 1990.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.