Типові риси homo virtualis у віртуалізованому інформаційному суспільстві
DOI:
https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1755Ключові слова:
homo virtualis, віртуальна реальність, інформаційне суспільство, дефрагментована ідентичність, фрейм, бріколажАнотація
Використовуючи теорію масок, автор намагається виявити типові риси та характеристики homo virtualis як феномену віртуалізованого інформаційного суспільства. До таких рис в статті відносяться конфігуративна ідентичність, зміна статусу тілесності, дистанціювання від реальних соціальних ролей, активність, квазіпублічність та специфічне світосприйняття.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 152
/ PDF downloads: 198
Downloads
Опубліковано
01.07.2017
Як цитувати
Mariyko, S. (2017). Типові риси homo virtualis у віртуалізованому інформаційному суспільстві. Актуальні проблеми духовності, (11), 245–251. https://doi.org/10.31812/apd.v0i11.1755
Номер
Розділ
ЗНАННЯ, МОВА, ІНФОРМАЦІЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 Svitlana Mariyko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.