Комунікативно-прагматичний потенціал ключових слів у рекламі
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v14i0.214Ключові слова:
рекламна комунікація, рекламний текст, мовні засоби впливу, акцентуація, ключове словоАнотація
У статті сформульовано основні комунікативно-мовленнєві характеристики рекламних текстів; визначено типи й функції акцентуаторів; визначено роль ключових слів як ефективного засобу привернення уваги адресата до рекламного повідомлення; виявлено семантичні групи таких слів, частотність їх уживання та виконувану комунікативно-прагматичну функцію.
Metrics
Посилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови/ [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. –К. –Ірпінь: ВТФ Перун, 2003. –1440с.
Єрмоленко С. Я. Українська мова: Короткий тлумачний словник лінгвістичних термінів / С. Я. Єрмоленко, С. П. Бибик, О. Г. Тодор; за ред. С. Я. Єрмоленко. –К.: Либідь, 2001. –224с.
Зірка В. В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі: автореф. дис. ... д-ра філол. наук: спец. 10.02.02 «Російська мова»/ В. В.Зірка. –К., 2005. –26с.
Зотов В. Ключевые слова и реклама [Электронный ресурс] / П. Зотов// Rus Articles. –Режим доступа: http://www.rusarticles.com/marketing-statya/klyuchevye-slova-i-reklama-4043861.html.
СущинскийИ.И. Коммуникативно-прагматическая категория акцентирования и ее роль в вербальной коммуникации / И. И. Сущинский // Вопросы языкознания. –М.: Наука, 1987. –No6. –С.110–120.