Рекламний текст як функціональний різновид мовлення

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407

Ключові слова:

реклама, масова комунікація, рекламна комунікація, комунікативний акт, рекламний текст, інформаційний стиль, рекламний підстиль

Анотація

У статті зроблено огляд різних трактувань реклами як форми діяльності та запропоновано узагальнену класифікацію рекламних повідомлень. Схарактеризовано рекламне мовлення як вид масової комунікації, описано модель рекламної комунікації. Подано комунікативно-мовленнєві характеристики рекламного тексту та зроблено спробу визначити місце текстів реклами  в системі функціональних стилів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 798 / PDF downloads: 766

Downloads

Опубліковано

2014-12-05

Як цитувати

Арешенкова, О. Ю. (2014). Рекламний текст як функціональний різновид мовлення. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 5–11. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.407

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають