АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХХІ СТ.

Authors

  • Л. А. Бондар Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1994

Keywords:

self-education, integration, academic activity, of self-educated activity

Abstract

У даній статті розкривається сутність понять «самоосвіта», «інтеграція», «навчально-пізнавальна діяльність». Висвітлено теоретико-методологічні та історико-педагогічні витоки проблеми організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів ВНЗ на засадах інтеграції.

Ключові слова: самоосвіта, інтеграція, навчально-пізнавальна діяльність.

The essence of the notions: «self-education», «integration», «educational and cognitive activity» is investigated. The article is devoted to the problem of the setting integration of self-educated activity and academic activity in the process of studying.

Key words: self-education, integration, academic activity, of self-educated activity.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 123 / PDF downloads: 44

References

1. Буряк В. К. Керування самостійною роботою студентів / В. К. Буряк // Вища школа. – 2001. – № 4 – 5. – С. 48-52.
2. Буряк В. К. Умови та засоби самоосвіти студентів / В. К. Буряк // Вища школа. – 2002. – № 6. – С. 18-29.
3. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – К. : Ірпінь: ВТФ «Перун», 2001. – 1440 с.
4. Герман Н. Адаптація форм організації самостійної роботи студентів до сучасних технологій навчання / Наталія Герман, Наталія Тягунова // Вища школа. – 2001. – № 4 – 5. – С. 48-55
5. Демченко О. Реалізація основних підходів, методів та форм організації самостійної роботи у сучасній педагогічній практиці / О. Демченко // Рідна школа. – 2006. – № 7. – С. 19–21.
6. Іщенко В. І. Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. І. Іщенко. – Черкаси, 2009. – 20 с.
7. Козловська І. М. Теоретичні та методичні основи інтеграції знань учнів професійно-технічної школи : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Ірина Михайлівна Козловська. – К., 2001. – 464 с.
8. Короткий термінологічний словник з педагогіки / Уклад. С. Г. Мельничук. – Кіровоград, 2004. – 128 с.
9. Малихін О. В. Організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
10. Соціологія: короткий енциклопедичний словник / уклад. : В. Ш. Волович, В. І. Тарасенко, М. В. Захарченко та ін.; за. заг. ред. В. І. Воловича. – К. : Укр. центр духовн. культури, 1998. – 736 с.
11. Шапошнікова Л. М. Розвиток ідей про самоосвіту школярів в історії вітчизняної педагогіки (кінець ХІХ – поч. ХХ ст.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Л. М. Шапошнікова. – Житомир, 2007. – 19 с.

Published

28-10-2012

How to Cite

Бондар, Л. А. (2012). АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХХІ СТ. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 33, C. 478–487. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1994

Issue

Section

Obsolete3