Theoretical aspects of harmonization of interest, emotions and intellectual activity and training of future teachers
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4596Keywords:
harmonization, interest, emotion, intellectual factorAbstract
In the article considered the question of harmonization of interest, intellectual and emotional factors, which raises the effectiveness of the professional training for future teachers.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 76
/ PDF downloads: 87
References
1. Друзь З. В. Формування творчої особистості в процесі навчання: теорія, практика, досвід: монографічний посібник / З. В. Друзь, Л. В. Кондрашова, Н. І. Білоконна. – Кривий Ріг ; Київ. 2009. – 559 с.
2. Друзь З. В. Концептуальні аспекти формування пізнавальних інтересів у процесі навчання / З. В, Друзь // Зб. наук.-практ. матер. всеук. конф. «Допрофесійна педагогічна педагогічна підготовка учнівської молоді в контексті реалізації комплексної програми «Вчитель». – Дніпропетровськ, 1998. – Ч. І. – С. 116-170.
3. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі / Зінаїда Василівна Друзь. – К., 2009. – 260 с.
4. Друзь З. В. Хрестоматія з методики виховання особистості : настільна робоча книга : у 3 т. / Зінаїда Василівна Друзь. – Кривий Ріг, 2008-2001.
2. Друзь З. В. Концептуальні аспекти формування пізнавальних інтересів у процесі навчання / З. В, Друзь // Зб. наук.-практ. матер. всеук. конф. «Допрофесійна педагогічна педагогічна підготовка учнівської молоді в контексті реалізації комплексної програми «Вчитель». – Дніпропетровськ, 1998. – Ч. І. – С. 116-170.
3. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі / Зінаїда Василівна Друзь. – К., 2009. – 260 с.
4. Друзь З. В. Хрестоматія з методики виховання особистості : настільна робоча книга : у 3 т. / Зінаїда Василівна Друзь. – Кривий Ріг, 2008-2001.
Downloads
Published
25-11-2011
How to Cite
Друзь, З. В. (2011). Theoretical aspects of harmonization of interest, emotions and intellectual activity and training of future teachers. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 342–347. https://doi.org/10.31812/educdim.4596
Issue
Section
Conditions and means of harmonization of intellectual and emotional aspects of p
License
Copyright (c) 2011 З. В. Друзь
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.