Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів

Автор(и)

  • З. В. Друзь Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4596

Ключові слова:

гармонізація, інтерес, емоція, інтелектуальний чинник

Анотація

У статті розглянуто питання гармонізації інтересу, інтелектуального та емоційного чинників, що підвищує ефективність підготовки майбутніх педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 87

Біографія автора

З. В. Друзь, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Друзь З. В. Формування творчої особистості в процесі навчання: теорія, практика, досвід: монографічний посібник / З. В. Друзь, Л. В. Кондрашова, Н. І. Білоконна. – Кривий Ріг ; Київ. 2009. – 559 с.
2. Друзь З. В. Концептуальні аспекти формування пізнавальних інтересів у процесі навчання / З. В, Друзь // Зб. наук.-практ. матер. всеук. конф. «Допрофесійна педагогічна педагогічна підготовка учнівської молоді в контексті реалізації комплексної програми «Вчитель». – Дніпропетровськ, 1998. – Ч. І. – С. 116-170.
3. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі / Зінаїда Василівна Друзь. – К., 2009. – 260 с.
4. Друзь З. В. Хрестоматія з методики виховання особистості : настільна робоча книга : у 3 т. / Зінаїда Василівна Друзь. – Кривий Ріг, 2008-2001.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Друзь, З. В. (2011). Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 342–347. https://doi.org/10.31812/educdim.4596

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе