Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4596Ключові слова:
гармонізація, інтерес, емоція, інтелектуальний чинникАнотація
У статті розглянуто питання гармонізації інтересу, інтелектуального та емоційного чинників, що підвищує ефективність підготовки майбутніх педагогів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 76
/ PDF downloads: 87
Посилання
1. Друзь З. В. Формування творчої особистості в процесі навчання: теорія, практика, досвід: монографічний посібник / З. В. Друзь, Л. В. Кондрашова, Н. І. Білоконна. – Кривий Ріг ; Київ. 2009. – 559 с.
2. Друзь З. В. Концептуальні аспекти формування пізнавальних інтересів у процесі навчання / З. В, Друзь // Зб. наук.-практ. матер. всеук. конф. «Допрофесійна педагогічна педагогічна підготовка учнівської молоді в контексті реалізації комплексної програми «Вчитель». – Дніпропетровськ, 1998. – Ч. І. – С. 116-170.
3. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі / Зінаїда Василівна Друзь. – К., 2009. – 260 с.
4. Друзь З. В. Хрестоматія з методики виховання особистості : настільна робоча книга : у 3 т. / Зінаїда Василівна Друзь. – Кривий Ріг, 2008-2001.
2. Друзь З. В. Концептуальні аспекти формування пізнавальних інтересів у процесі навчання / З. В, Друзь // Зб. наук.-практ. матер. всеук. конф. «Допрофесійна педагогічна педагогічна підготовка учнівської молоді в контексті реалізації комплексної програми «Вчитель». – Дніпропетровськ, 1998. – Ч. І. – С. 116-170.
3. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі / Зінаїда Василівна Друзь. – К., 2009. – 260 с.
4. Друзь З. В. Хрестоматія з методики виховання особистості : настільна робоча книга : у 3 т. / Зінаїда Василівна Друзь. – Кривий Ріг, 2008-2001.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Друзь, З. В. (2011). Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 342–347. https://doi.org/10.31812/educdim.4596
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 З. В. Друзь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.