THEORETICAL ASPECTS OF DETERMINING THE ESSENCE OF ETHICAL COMPETENCE OF A FUTURE TEACHER
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4844Keywords:
ethical competence, pedagogical ethics, system, development, the future teacherAbstract
In clause theoretical aspects of understanding the essence of ethical competence of the future teacher are investigated. The author does attempt to define the basic substantial characteristics of the researched concept.
Downloads
Metrics
References
Архипова С.П. Професійна компетентність і професіоналізм соціального працівника: сутність і шляхи розвитку / С.П. Архипова // Соціальна робота в Україні: теорія та практика. - К. : Аспект-Поліграф, 2004. - Вил. 2 (7). - С. 15-24.
Єрмаков Т.І. Індивідуальне розуміння концепту "Я" як ключова компетент¬ ність особистості в умовах сучасного інформаційного суспільства / Т.І. Єрмаков // Нау¬кові студії із соціальної та політичної психології: збірник статей. - К. : Міленіум, 2002. - Вил. 6(9). - С. 200-207.
Зимняя Й. А. Ключевьіе компетенции - новая парадигма результата образования/ И.А.Зимняя//Вьісшее образование сегодня. - 2003. - № 5. - С. 34-42.
Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Дж. Равен. - М. : Когито-Центр, 2002. - 257 с.
Хоружа Л.Л. Етична компетентність учителя як основа реалізації гуманіс-тичної парадигми освіти / Л.Хоружа // Шлях освіти. - 2003. - № 3. - С. 27-33.
Хоружа Л.Л. Розвиток етичної компетентності майбутнього вчителя як багатофакторний процес / Л.Л. Хоружа // Педагогіка і психологія професійної освіти : нау¬ково-методичний журнал. - 2003. - № 5 - С. 42.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2010 N.V. Sultanova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.