ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Н.В. Султанова Херсонський ДУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4844

Ключові слова:

етична компетентність, педагогічна етика, система, розвиток, майбутній педагог

Анотація

Визначено сутність поняття «етична компетентність». Наголошено, що етична компетентність педагогічного працівника визначає його професійну діяльність, що відображається у звичках, принципах, психічних станах, вчинках і якостях; забезпечує вибір майбутнім педагогам свідомої поведінки у відповідності до професійно-етичнх норм. На основі теоретичного аналізу інтерпретовано етичну компетентність як спеціальну здібність особистості, яка має природні задатки у формі певних соціально-психологічних властивостей і набуває подальшого розвитку внаслідок набуття досвіду та в процесі міжособистісної взаємодії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 96

Біографія автора

Н.В. Султанова, Херсонський ДУ

аспірантка

Посилання

Архипова С.П. Професійна компетентність і професіоналізм соціального працівника: сутність і шляхи розвитку / С.П. Архипова // Соціальна робота в Україні: теорія та практика. - К. : Аспект-Поліграф, 2004. - Вил. 2 (7). - С. 15-24.

Єрмаков Т.І. Індивідуальне розуміння концепту "Я" як ключова компетент¬ ність особистості в умовах сучасного інформаційного суспільства / Т.І. Єрмаков // Нау¬кові студії із соціальної та політичної психології: збірник статей. - К. : Міленіум, 2002. - Вил. 6(9). - С. 200-207.

Зимняя Й. А. Ключевьіе компетенции - новая парадигма результата образования/ И.А.Зимняя//Вьісшее образование сегодня. - 2003. - № 5. - С. 34-42.

Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Дж. Равен. - М. : Когито-Центр, 2002. - 257 с.

Хоружа Л.Л. Етична компетентність учителя як основа реалізації гуманіс-тичної парадигми освіти / Л.Хоружа // Шлях освіти. - 2003. - № 3. - С. 27-33.

Хоружа Л.Л. Розвиток етичної компетентності майбутнього вчителя як багатофакторний процес / Л.Л. Хоружа // Педагогіка і психологія професійної освіти : нау¬ково-методичний журнал. - 2003. - № 5 - С. 42.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Султанова, Н. . (2022). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 253–259. https://doi.org/10.31812/educdim.4844

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.