Функціональний аналіз фахової підготовки майбутніх учителів музики

Автор(и)

  • Дмитро Володимирович Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0003-2568-5803

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1266

Ключові слова:

функції, мистецтво, вища педагогічна освіта, майбутній учитель музики

Анотація

У статті досліджуються педагогічні функції як основний компонент фахової підготовки майбутніх учителів музики в інститутах мистецтв і  музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів у ході диригентсько-хорового навчання. Обґрунтовано необхідність формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики під час фахового
навчання у вищому навчальному педагогічному закладі. Проаналізовано особливості диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 174 / PDF downloads: 82

Біографія автора

Дмитро Володимирович Бондаренко, Криворізький державний педагогічний університет

Старший викладач 

Посилання

Абульханова-Славская К. А. Деятельность и психология личности /К. А. Абульханова-Славская. – Москва : Наука, 1980. – 334 с.

Зеленкова Н. І. Психолого-педагогічна підтримка особистісного саморозвитку студентів в процесі вузівської освіти / Н. І. Зеленкова // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2009. – Вип. 25. – С. 15–19.

Зязюн І. Наука і мистецтво педагогічної дії / І. Зязюн // Професійна освіта : педагогіка і психологія : польськоукраїнський і українсько-польській щорічник / [ред. І. Н. Зязюн]. – Ченстохова; Київ : [б. в.], 2001. – С. 357–380

Ізбаш С. С. Проектна діяльність як засіб соціально-професійної адаптації студентів до виховної роботи в школі / С. С. Ізбаш // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2006. – Вип. 15. – С. 245–251.

Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики : теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти : [монографія] / А. В. Козир. – Київ : ім. М. П. Драгоманова, 2008. – 380 с.

Мойсеюк Н. Є. Педагогіка : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / Н. Є. Мойсеюк. – 5-те вид., доп. і перероб. –Київ : Кондор, 2007. – 656 с.

Москалець М. М. Самоконтроль як спосіб успішної адаптації студентів до професійної підготовки в умовах вищої школи / М. М. Москалець // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2010. – Вип. 27. – С. 144–149.

Пушкар Л. В. Методичні засади формування музичних компетенцій студентів педагогічних університетів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (музика)» / Л. В. Пушкар. – Київ, 2009. – 20 с.

Ростовський О. Я. Педагогіка музичного сприймання : [навч.-метод. посібник для студ. вузів, учителів музики та викладачів муз.-пед. ф-в] / О. Я. Ростовський. – Київ : ІЗМН, 1997. – 248 с.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Бондаренко, Д. В. (2017). Функціональний аналіз фахової підготовки майбутніх учителів музики. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 12–22. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1266

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи