ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ ТВОРЧОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Д. В. Щербина Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1958

Ключові слова:

творча комунікативна позиція, позиція особистості, творча особистість

Анотація

У даній статті автор розглядає зміст та сутність творчої комунікативної позиції майбутніх учителів, аналізує різні підходи до тлумачення цього поняття в наукових джерелах.

Ключові слова: творча комунікативна позиція, позиція особистості, творча особистість.

In this article the author examines the content and essence of the creative communication of the future teachers positions, analyzes the different approaches to the interpretation of this concept in the scientific literature.

Key words: creative communicative position, the position of the individual, creative person.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 129 / PDF downloads: 49

Посилання

Буева Л. П. Человек: деятельность и общение / Л. П. Буева. – М. : Мысль, 1978. – 216 с.

Лазебна О. М. Формування активної екологічної позиції підлітків : дис. кандидата пед. наук : 13.00.07 / О. М. Лазебна – К., 2004. – 219 с.

Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Куктенко, О. М. Любарська та ін. – К. : Видавництво «А.С.К.», 2003. – 160 с.

Петровский А. В. Психология : учебник / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский. – 5-е изд., стер. – М. : Академия, 2006. – 512 с. – (Классическая учебная книга).

Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник / С. О. Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 346 с.

Сухомлинський В. О. Батьківська педагогіка / В. О. Сухомлинський. – К. : Радянська школа, 1978. – 263 с.

Философский энциклопедический словарь / [под ред. Е. Ф. Губского, Г. В. Кораблёвой]. – М. : ИНФРА, 1997. – 576 с.

Downloads

Опубліковано

29-10-2012

Як цитувати

Щербина, Д. В. (2012). ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ ТВОРЧОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 252–257. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1958

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи