Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін

Автор(и)

  • Юлія Олександрівна Баруліна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2431

Ключові слова:

ціннісно-смислові орієнтації, критерій, показник, рівні, старшокласники, математичні дисципліни

Анотація

Баруліна Ю. О. Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін.

У статті окреслюється визначення понять «критерій», «показник» у довідковій та науковій літературі. Розглядаються погляди різних учених на ці поняття. Визначаються критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін для подальшого проведення дослідження з даної теми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 106

Біографія автора

Юлія Олександрівна Баруліна, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

здобувач

Посилання

1. Баруліна Ю. О. Сутнісні характеристики і структура ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі навчання / Ю. О. Баруліна // Сталий розвиток промисловості та суспільства : міжнародна науково-технічна конференція (Кривий Ріг, 20–22 травня 2015 року): [матеріали конференції]. – Кривий Ріг : Криворізький національний університет, 2015. – С. 3–4.
2. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. ‒ Москва : Педагогика, 1989. ‒ 191 с.
3. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – Київ; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.
4. Загвязинский В. И. Идея, замысел и гипотеза педагогического исследования / В. И. Загвязинский, А. Т. Закирова // Педагогика. ‒ 1997. ‒ No 2. ‒ С. 9‒14.
5. Монахов Н. И. Изучение эффективности воспитания: Теория и методика (Опыт експериментального исследования) / Н. И. Монахов. – Москва : Педагогика, 1981. – 144 с.
6. Словарь иностранных слов / под ред. Н. Г. Комлева. ‒ Москва : ИНФРА-М, 2006. ‒ 174 с.

Downloads

Опубліковано

23-07-2019

Як цитувати

Баруліна, Ю. О. (2019). Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 66–70. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2431

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають