Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2431Ключові слова:
ціннісно-смислові орієнтації, критерій, показник, рівні, старшокласники, математичні дисципліниАнотація
Баруліна Ю. О. Критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін.
У статті окреслюється визначення понять «критерій», «показник» у довідковій та науковій літературі. Розглядаються погляди різних учених на ці поняття. Визначаються критерії, показники та рівні сформованості ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи у процесі вивчення математичних дисциплін для подальшого проведення дослідження з даної теми.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. ‒ Москва : Педагогика, 1989. ‒ 191 с.
3. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – Київ; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.
4. Загвязинский В. И. Идея, замысел и гипотеза педагогического исследования / В. И. Загвязинский, А. Т. Закирова // Педагогика. ‒ 1997. ‒ No 2. ‒ С. 9‒14.
5. Монахов Н. И. Изучение эффективности воспитания: Теория и методика (Опыт експериментального исследования) / Н. И. Монахов. – Москва : Педагогика, 1981. – 144 с.
6. Словарь иностранных слов / под ред. Н. Г. Комлева. ‒ Москва : ИНФРА-М, 2006. ‒ 174 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Юлія Олександрівна Баруліна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.