Шляхи підвищення ефективності самопідготовки молодших школярів в умовах групи продовженого дня
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2433Ключові слова:
молодший школяр, домашні завдання, вихователь, група продовженого дня, самопідготовка, самостійність, умови ефективності роботиАнотація
Білоконна Н. І., Кравцова І. А. Шляхи підвищення ефективності самопідготовки молодших школярів в умовах групи продовженого дня.
Статтю присвячено проблемі професійного становлення вихователя групи продовженого дня. Авторами подано рекомендації щодо удосконалення самопідготовки як важливого режимного моменту ГПД; схарактеризовано умови, дотримання яких не лише сприяє формуванню самостійності молодших школярів та забезпечує якісне виконання ними домашніх завдань, а й позитивно впливає на загальний розвиток кожного учня як особистості.
Налагодження суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час самопідготовки дозволить учням активно усвідомити важливість самостійного здобуття знань та формування на їх основі практичних умінь і навичок, зробить педагогічний процес у групі продовженого дня продуктивним і гармонійним.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. ГПД: вихователю на кожен день / упоряд. М. К. Голубенко. – Київ : Шкільний світ, 2012. – 120 с.
3. Педагогічні технології : теорія та практика: [навч.-метод. посіб.] / за ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : АСМІ, 2006. – 342 с.
4. Положення про групу продовженого дня // Наказ 1012 МОН України від 06.11.2009.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ніна Іванівна Білоконна, Інна Адамівна Кравцова
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.