Шляхи підвищення ефективності самопідготовки молодших школярів в умовах групи продовженого дня

Автор(и)

  • Ніна Іванівна Білоконна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Інна Адамівна Кравцова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2433

Ключові слова:

молодший школяр, домашні завдання, вихователь, група продовженого дня, самопідготовка, самостійність, умови ефективності роботи

Анотація

Білоконна Н. І., Кравцова І. А. Шляхи підвищення ефективності самопідготовки молодших школярів в умовах групи продовженого дня.

Статтю присвячено проблемі професійного становлення вихователя групи продовженого дня. Авторами подано рекомендації щодо удосконалення самопідготовки як важливого режимного моменту ГПД; схарактеризовано умови, дотримання яких не лише сприяє формуванню самостійності молодших школярів та забезпечує якісне виконання ними домашніх завдань, а й позитивно впливає на загальний розвиток кожного учня як особистості.

Налагодження суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час самопідготовки дозволить учням активно усвідомити важливість самостійного здобуття знань та формування на їх основі практичних умінь і навичок, зробить педагогічний процес у групі продовженого дня продуктивним і гармонійним.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 1653

Біографії авторів

Ніна Іванівна Білоконна, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Інна Адамівна Кравцова

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Бех І. Д. Виховання особистості : [підручник] / Іван Дмитрович Бех. – Київ : Либідь, 2008. – 848 с.
2. ГПД: вихователю на кожен день / упоряд. М. К. Голубенко. – Київ : Шкільний світ, 2012. – 120 с.
3. Педагогічні технології : теорія та практика: [навч.-метод. посіб.] / за ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : АСМІ, 2006. – 342 с.
4. Положення про групу продовженого дня // Наказ 1012 МОН України від 06.11.2009.

Опубліковано

23-07-2019

Як цитувати

Білоконна, Н. І., & Кравцова, І. А. (2019). Шляхи підвищення ефективності самопідготовки молодших школярів в умовах групи продовженого дня. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 75–80. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2433

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи