Розвиток професійного мовлення студентів як засіб формування мовної особистості майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2656Ключові слова:
мовна особистість, професійне спілкування, соціокультурний компонент змісту навчання, комунікативна компетенція, міжкультурна комунікація, загальноєвропейський освітній простірАнотація
Махінов В. М. Розвиток професійного мовлення студентів як засіб формування мовної особистості майбутнього вчителя.
Актуальність дослідження обумовлена значущістю підготовки мовної особистості майбутнього вчителя засобами професійного спілкування під час навчання іноземної мови як системи знань, умінь та навичок, що сприяють розвитку соціокультурної компетенції студентів, формуванню світогляду, моралі та поведінки, готують до професійної діяльності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 108
/ PDF downloads: 96
Посилання
1. Першукова О. О. З історії розвитку соціокультурних аспектів вивчення іноземних мов у Європі / О. О. Першукова // Іноземні мови. – 1999. – No 4. – С. 16–20.
2. Садохин А. П. Введение в теорию межкультурной коммуникации / А. П. Садохин. – М. : Высшая школа, 2005. – 310 с.
3. Сафонова В. В. Социокультурный подход к обучению иностранным языкам / В. В. Сафонова. – М. : Высшая школа, 2001. – 311 с.
4. Скубашевська Т. Мовні комунікації: суспільна потреба та її реалізація / Т. Скубашевська // Нова парадигма. – 2005. – No 39. – С. 35–39.
5. Коломінова О. О. Шляхи формуванння лінгвокраїнознавчої компетенції учнів початкової школи у процесі навчання англійської мови / О. О. Коломінова // Нариси
досліджень у галузі гуманітарних наук у педвузі : зб. наук. та науково-метод. праць. – Горлівка : ГДПІІМ, 2002. – С. 250–252.
6. Формування професійної культури вчителя в контексті інтеграції України в європейський освітній простір: Матеріали регіонального науково-практичного семінару / за ред. проф. Терещука Г. В. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. – 177 с.
2. Садохин А. П. Введение в теорию межкультурной коммуникации / А. П. Садохин. – М. : Высшая школа, 2005. – 310 с.
3. Сафонова В. В. Социокультурный подход к обучению иностранным языкам / В. В. Сафонова. – М. : Высшая школа, 2001. – 311 с.
4. Скубашевська Т. Мовні комунікації: суспільна потреба та її реалізація / Т. Скубашевська // Нова парадигма. – 2005. – No 39. – С. 35–39.
5. Коломінова О. О. Шляхи формуванння лінгвокраїнознавчої компетенції учнів початкової школи у процесі навчання англійської мови / О. О. Коломінова // Нариси
досліджень у галузі гуманітарних наук у педвузі : зб. наук. та науково-метод. праць. – Горлівка : ГДПІІМ, 2002. – С. 250–252.
6. Формування професійної культури вчителя в контексті інтеграції України в європейський освітній простір: Матеріали регіонального науково-практичного семінару / за ред. проф. Терещука Г. В. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. – 177 с.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Махінов, В. (2015). Розвиток професійного мовлення студентів як засіб формування мовної особистості майбутнього вчителя. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 84–91. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2656
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Віктор Махінов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.