Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища шляхом роботи з художнім текстом як реалізація виховного принципу навчання іноземної мови в умовах університету

Автор(и)

  • Людмила Петько

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2690

Ключові слова:

студенти, університет, професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище, виховання, художній текст

Анотація

Петько Л. В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища шляхом роботи з художнім текстом як реалізація виховного принципу навчання іноземної мови в умовах університету.

Описано виховання гуманістичних цінностей у студентів ВНЗ в умовах професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища на прикладі роботи з художнім текстом, що стимулює виховання християнських цінностей у студентської молоді. Автор надає зразки вправ до роботи з текстом.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 77

Посилання

1. Берсенева Т. А. Духовно-нравственные основания традиционного уклада жизни как социально-педагогическая проблема: автореф. дис.. на соискание ученой степени д-ра. пед. наук: 13.00.01 / Тамара Александровна Берсенева. – Курск, 2008. – 44 с.
2. Кожедуб Л. Г. Модель навчання читання майбутніх філологів на основі інтерпретації лінгвостилістичних засобів художніх текстів / Л. Г. Кожедуб // Іноземні мови : [наук.-метод. журн.] / засн. Київський лінгвістичний університет і вид-во «Ленвіт» ; гол. ред. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Вид-во «Ленвіт», – 2009. – No 3. – С. 31–35.
3. Куликова Я. А. Изучение сформированности гуманистических ценностных ориентаций студенческой молодёжи / Я. А. Куликова // Социально-экономические явления и процессы. – 2012. – No 1 (035). – С. 260–263.
4. Мальковский Г. Е. Домашнее чтение на английском языке в неязыковом вузе / Г. Е. Мальковский // Іноземні мови : [наук.-
метод. журн.] / засн. Київський лінгвістичний університет і вид-во «Ленвіт» ; гол. ред. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Вид-во «Ленвіт», – 2005. – No 4. – С. 28–30.
5. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник [для студ. Класичних, педагогічних і лінгвістичних ун-тів] / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька [та ін.] ; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
6. Ніколаєнко О. В. До формування соціокультурних та морально-етичних цінностей у студентів ВНЗ у процесі вивчення
іноземної мови / О. В. Ніколаєнко, Т. О. Ушата // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Випуск 62. Серія: педагогічні науки: збірник. – Чернігів : ЧДПУ, 2009. – No 62. – 224 с. [Електронний ресурс]. –
Режим доступу : http://www.uk.xlibx.com/4istoriya/ 15325-41-visnik -chernigivskogo-derzhavnogo-pedagogichnogo-universitetu-vipusk-seriya-pedagogichni-nauki-chernigiv-2009-1.php
7. Первова Г. М. Духовно-нравственное воспитание студентов средствами чтения / Г. М. Первова // Социально-экономические явления и процессы, 2014. – No 4 (062). – С. 161–164.
8. Тепла О. М. Формування гуманістичних цінностей у студентів аграрних вищих навчальних закладів у позааудиторній діяльності : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: 13.00.07 / Оксана Миколаївна Тепла. – К. – 2008. – 23 с. 9. Henry O. The Last Leaf [Web site]. – Access mode : http://www.pages.drexel.edu/~ina22/+270/$270-texts-last_leaf.html 10. Moses [Web site]. – Access mode : http://www.michelangelo-gallery.com/ michelangelo-moses.aspx 11. Satyr /British Dictionary definitions
for satyr [Web site]. – Access mode :http://dictionary.reference.com/browse/satyr
12. Specific Teaching Suggestions «The Last Leaf» by O. Henry [Web site]. – Access mode: http://www.balancepublishing. com/leaf %20teacher.pdf

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Петько, Л. (2015). Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища шляхом роботи з художнім текстом як реалізація виховного принципу навчання іноземної мови в умовах університету. Educational Dimension, 44, 250–256. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2690

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти