Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті

Автор(и)

  • Ірина Ковальчук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2723

Ключові слова:

професійно значущі якості, технологічні якості, самовдосконалення, мотивація, самооцінка

Анотація

Ковальчук І. М. Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті.

У статті виявлено та проаналізовано результати стану обізнаності вчителів щодо сутності, змісту сучасних професійно значущих якостей учителя технології й методів їх розвитку та рівень готовності вчителя технології до професійного самовдосконалення. Визначено, що в переважної більшості вчителів технології наявний розрив між бажанням бути фахівцем своєї справи і реальними здібностями в досягненні зазначеної мети, між зовнішнім прагненням учителя до професійного зростання та відповідним достатнім рівнем внутрішньої мотивації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 105

Посилання

1. Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2008. – 512 с.
2. Ильин Е. П. Психология для педагогов / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2012. – 640 с.
3. Психология профессионального педагогического мышления / под ред. М. М. Кашапова. – М. : Институт психологии РАН, 2003. – 398 с.
4. Санжиева Я. Б. Разработка и применение программы мониторинга профессионального развития учителя // Научные записки Забайкальского государственного университета. Серия: Профессиональное образование, теория и методика обучения. Выпуск No 6 (53) / 2013. Научная библиотека КиберЛенинка: – Режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n.
5. Сухомлинский В. А. Сто советов учителю / В. А. Сухомлинский. – К. : Рад. школа, 1984 – 254 с. – (Пед. б-ка).

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Ковальчук, І. (2014). Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті. Educational Dimension, 43, 32–38. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2723

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи